Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Search
Announcements
Symposia
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Submissions
CAT
|
ESP
|
ENG
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 41-42 (2015): El Congrés de la IFTR/FIRT a Barcelona: la contribució de l’Institut del Teatre
No. 41-42 (2015): El Congrés de la IFTR/FIRT a Barcelona: la contribució de l’Institut del Teatre
Published:
01-06-2018
Full Issue
PDF (Català)
Editorial
El Congrés de la IFTR/FIRT a Barcelona: la contribució de l’Institut del Teatre
Lluís Masgrau
7-8
PDF (Català)
Articles
Personatges femenins a escena: Marta Carrasco, Sol Picó i Angélica Liddell
Mercè Ballespí i Villagrasa
9-14
PDF (Català)
La màscara en la pedagogia actoral: tipus de màscara i transversalitat pedagògica
Pau Cirer Ferrà
15-20
PDF (Català)
Teatre de màscares a Catalunya a la segona meitat del segle xx
Maria Codinachs Parés
21-33
PDF (Català)
Alain Platel, «Because I Sing» (2001) à «C(H)OEURS (2012)». Une approche allégorique du choeur
Serge Dambrine
34-42
PDF (Català)
La interpretación actoral en ópera: bases para el desarrollo de una técnica actual para la escena operística
Susana Egea Ruiz
43-48
PDF (Català)
La interpretació de la dansa. De la necessitat d’un entrenament específic per a ballarins
Jordi Fàbrega
49-56
PDF (Català)
La rítmica Dalcroze, mètode en evolució de la formació musical per a les arts escèniques
Neus Fernández
57-63
PDF (Català)
Teatro y revolución en la obra de Albert Camus, Heiner Müller y Caryl Churchill
Sílvia Ferrando Luquin
64-71
PDF (Català)
Caminar de nou pel passat: reconstrucció històrica i innovació escènica
Toni Gómez Pérez
72-77
PDF (Català)
Ambos lados: «deconstructing identity, performing memory»
Rakel Marín Ezpeleta, Henry Daniel
78-86
PDF (Català)
La visió teatral implícita en l’obra escrita d’Eugenio Barba
Lluís Masgrau
87-97
PDF (Català)
Impacte de la direcció catalana en l’escena operística
Jordi Pérez Solé
98-104
PDF (Català)
Ricard Salvat: el somni d’un futur Teatre Nacional de Catalunya
Oriol Puig Taulé
105-111
PDF (Català)
Presencialitat i virtualitat: relacions entre text teatral i món digital per a la peça «País sense paraules» de Dea Loher
Judith Pujol Llop, Anna Carreras Sales
112-120
PDF (Català)
The Poetics of Hans van Manen: going towards a visual analysis
Jordi Ribot Thunnissen
121-129
PDF (Català)
Routes vers la découverte d’un ordre caché dans le travail avec les acteurs
Antonio-Simón Rodríguez
130-137
PDF (Català)
El «Motif Writing» o «Symbolisation du mouvement dansé», una eina per a la composició coreogràfica
Agustí Ros
138-150
PDF (Català)
Old Craftsmanship on the Stage as Resistance
Mercè Saumell
151-158
PDF (Català)
Stand-up-and-speak vol. 1.-20 minutes of fame: The politics of post-spectacular theater
Christina Schmutz
159-166
PDF (Català)
Revisió de la pedagogia en la formació d’escenògrafs al segle XXI
Anna Solanilla i Roselló
167-176
PDF (Català)
Un projecte de tesi: ètica, poètica i subjectivitat en l’obra de Sarah Kane
Marta Tirado Mauri
177-185
PDF (Català)
La memòria de les arts escèniques catalanes i les TIC. L’experiència del Museu de les Arts Escèniques
Anna Valls Pasola
186-195
PDF (Català)
Rerouting Choreography: dance and culture policies in Catalonia between 1975 and 2000
Ester Vendrell i Sales
196-212
PDF (Català)
Dramaturgia del espectador en la performance intermedial
Itziar Zorita Aguirre
213-216
PDF (Català)
credits
INDEXED