Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Search
Announcements
Simposis i Jornades
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
CAT
|
ESP
|
ENG
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 41-42 (2015): El Congrés de la IFTR/FIRT a Barcelona: la contribució de l’Institut del Teatre
No. 41-42 (2015): El Congrés de la IFTR/FIRT a Barcelona: la contribució de l’Institut del Teatre
Published:
01-06-2018
Full Issue
PDF (Català)
Editorial
El Congrés de la IFTR/FIRT a Barcelona: la contribució de l’Institut del Teatre
Lluís Masgrau
7-8
PDF (Català)
Articles
Personatges femenins a escena: Marta Carrasco, Sol Picó i Angélica Liddell
Mercè Ballespí i Villagrasa
9-14
PDF (Català)
La màscara en la pedagogia actoral: tipus de màscara i transversalitat pedagògica
Pau Cirer Ferrà
15-20
PDF (Català)
Teatre de màscares a Catalunya a la segona meitat del segle xx
Maria Codinachs Parés
21-33
PDF (Català)
Alain Platel, «Because I Sing» (2001) à «C(H)OEURS (2012)». Une approche allégorique du choeur
Serge Dambrine
34-42
PDF (Català)
La interpretación actoral en ópera: bases para el desarrollo de una técnica actual para la escena operística
Susana Egea Ruiz
43-48
PDF (Català)
La interpretació de la dansa. De la necessitat d’un entrenament específic per a ballarins
Jordi Fàbrega
49-56
PDF (Català)
La rítmica Dalcroze, mètode en evolució de la formació musical per a les arts escèniques
Neus Fernández
57-63
PDF (Català)
Teatro y revolución en la obra de Albert Camus, Heiner Müller y Caryl Churchill
Sílvia Ferrando Luquin
64-71
PDF (Català)
Caminar de nou pel passat: reconstrucció històrica i innovació escènica
Toni Gómez Pérez
72-77
PDF (Català)
Ambos lados: «deconstructing identity, performing memory»
Rakel Marín Ezpeleta, Henry Daniel
78-86
PDF (Català)
La visió teatral implícita en l’obra escrita d’Eugenio Barba
Lluís Masgrau
87-97
PDF (Català)
Impacte de la direcció catalana en l’escena operística
Jordi Pérez Solé
98-104
PDF (Català)
Ricard Salvat: el somni d’un futur Teatre Nacional de Catalunya
Oriol Puig Taulé
105-111
PDF (Català)
Presencialitat i virtualitat: relacions entre text teatral i món digital per a la peça «País sense paraules» de Dea Loher
Judith Pujol Llop, Anna Carreras Sales
112-120
PDF (Català)
The Poetics of Hans van Manen: going towards a visual analysis
Jordi Ribot Thunnissen
121-129
PDF (Català)
Routes vers la découverte d’un ordre caché dans le travail avec les acteurs
Antonio-Simón Rodríguez
130-137
PDF (Català)
El «Motif Writing» o «Symbolisation du mouvement dansé», una eina per a la composició coreogràfica
Agustí Ros
138-150
PDF (Català)
Old Craftsmanship on the Stage as Resistance
Mercè Saumell
151-158
PDF (Català)
Stand-up-and-speak vol. 1.-20 minutes of fame: The politics of post-spectacular theater
Christina Schmutz
159-166
PDF (Català)
Revisió de la pedagogia en la formació d’escenògrafs al segle XXI
Anna Solanilla i Roselló
167-176
PDF (Català)
Un projecte de tesi: ètica, poètica i subjectivitat en l’obra de Sarah Kane
Marta Tirado Mauri
177-185
PDF (Català)
La memòria de les arts escèniques catalanes i les TIC. L’experiència del Museu de les Arts Escèniques
Anna Valls Pasola
186-195
PDF (Català)
Rerouting Choreography: dance and culture policies in Catalonia between 1975 and 2000
Ester Vendrell i Sales
196-212
PDF (Català)
Dramaturgia del espectador en la performance intermedial
Itziar Zorita Aguirre
213-216
PDF (Català)
INDEXED
Current Issue